Rondje van de zaak - Reisverslag uit Bucine, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu Rondje van de zaak - Reisverslag uit Bucine, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu

Rondje van de zaak

Door: titus11

Blijf op de hoogte en volg Titus11

28 Juni 2012 | Italië, Bucine

28 juni
Het avondje van gisteren hakte er aardig in. We zijn vaak wakker en ik heb een droge mond. Ik vraag me af hoe dat kan want ik was de BOB. Misschien is het de wraak van de wijntjes die we tot laat in de avond voor de caravan hebben opgedronken. Geen probleem, de nacht ging vanzelf voorbij, de waterfles was leeg vanmorgen.
We kregen buren. Ik zag ze al lopen met de plattegrond van de camping in hun hand. Elk plekje werd minutieus overlegd en bekeken. Goedemorgen kon er niet af. Het bleken Denen. Aardige lui. In Denemarken heet goedemorgen vast anders.
We hadden weer een dagje zwembad. Alle records worden verbroken.
Nog nooit hebben we zo lang vakantie gehad waarbij de temperatuur alle dagen boven de dertig graden ligt. Geen druppel regen behalve de regen die we de eerste dag in Nederland hadden. Daarbij heb ik bijna iedere dag in het zwembad gelegen. Nog nooit hebben we zoveel water gedronken. Een van mijn collega’s is ook op de camping. We wisten van elkaar dat we hier zouden zijn. Ik had haar verteld dat ze mij in het in het zwembad niet zou zien. Dat gaat in ieder geval niet meer op. Ik ben er zo vaak dat ik het bijna leuk ga vinden.
We lezen en we lezen. De e-readers hebben hun geld opgebracht.
We doen vandaag weer niet veel. Wat moet je ook doen met zo’n warmte. Het is een prachtige camping, maar van hieruit een wandeling maken is niet echt een optie. Op zich is dit wel jammer maar we missen het ook niet echt. Om de dag niks doen is ook lekker.
We hebben ingeschreven voor de barbecue avond. Vorige week hebben we het gezien en het zag er heel gezellig uit. Er waren een man of veertig. Dit keer waren er maar tien. Het eten viel een beetje tegen als ik eerlijk moet zijn. De karbonade was niet echt van de barbecue maar het was wel erg gezellig. Ik zat tegenover Joop. Een bedachtzame man die net als ik erg van fietsen houdt. Lid van TC Grootebroek. Bij de volgende Ronde van Noord-Holland zullen we hem zeker zien. Dan vragen we ons vast af wie die man is die ons zo bekend voorkomt.
Met de tafelschikking van de barbecue hebben wij wel rekening gehouden met het de voetbalwedstrijd Italië-Duitsland.
In mijn hart hoop ik dat Duitsland zal winnen maar voor de pool is het beter dat Italië wint. De tussenstanden sms ik naar Moon. Zij zit in Normandië en heeft niet zulk mooi weer naar ik begrijp. Daarbij hebben ze ook geen tv. De Wereldomroep is er niet meer en dan moet je toch op de hoogte blijven. Duitsland wordt weggespeeld tot vreugde van het restaurant personeel. Een toeter klinkt. We krijgen een drankje van de zaak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane 2012

Drie weken vakantie en lekker uitrusten.

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2012

Verdwaald

05 Juli 2012

Ik vertrek

04 Juli 2012

Heidi

02 Juli 2012

Vreemde afko's

01 Juli 2012

Geen kampioen
Titus11

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 55802

Voorgaande reizen:

06 Mei 2023 - 08 Juni 2023

Vakantie 2023

10 Juni 2017 - 19 Juli 2017

Italie 2017

15 Mei 2016 - 03 Juli 2016

Italie 2016

14 Juni 2014 - 05 Juli 2014

Vakantie Tsjechië 2014

24 Augustus 2013 - 21 September 2013

Italië 2013

14 Oktober 2011 - 17 November 2011

Milaan

16 Juni 2011 - 06 Juli 0000

Vakantie 2012

15 Juni 2012 - 30 November -0001

Toscane 2012

Landen bezocht: