Borduren - Reisverslag uit Bucine, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu Borduren - Reisverslag uit Bucine, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu

Borduren

Door: titus11

Blijf op de hoogte en volg Titus11

30 Juni 2012 | Italië, Bucine


Ik lag laat in bed. Op vakantie ben ik altijd onder de indruk van alle sterren die ik zie. Thuis hebben we dat al lang niet meer. Daar is het nooit meer echt nacht. De man van mijn collega heeft een app (wie had tot vier jaar geleden ooit van een app gehoord?) waarmee je de sterrenhemel live kan bekijken. Nu weet ik da Vega recht boven mij staat. Zelf heb ik een goed boekje over de sterren. De hele hemelglobe staat erin per maand beschreven. Het enige nadeel is dat het in de nacht erg lastig is om het boekje te bekijken. Gebruik je een lampje, dan ben je daarna weer een tijdje blind voor de sterren. Het mag de pret niet drukken. Hoe de sterren en sterrebeelden ook heten, ik kijk er graag naar. Heel af en toe denk ik aan Andre Kuipers, de Nederlandse astronaut die volgens mij de man is de de langste periode ooit in de ruimte is geweest. Hij ziet die sterren elke dag en kijkt waarschijnlijk naar de aarde.
Om half acht was ik wakker, Het zweet liep al met stralen over mijn lijf. Bij het opstaan was het al bijna 30 graden. Dat zou nog wat worden vandaag. Op tijd naar het zwembad, maar wat is op tijd als je met vakantie bent. Eerst moest er nog een wasje worden gedaan. We hebben nog een weekje te gaan tenslotte.
In de middag toch maar naar het zwembad om af te koelen. At gaat niet lukken. Onder de luifel van de caravan is het ruim 37 graden.
Het zwembad water is warm. De mooie stoere mannen paraderen langs de rand. Tatoeeringen overal, mooie lijven, maar de onderbroek is bij velen nog zichtbaar onder de zwembroek en wanneer ze in het water springen houden sommigen hun neus dichtgeknepen. Het hoort er allemaal bij net als het sigaretje wat je zo stoer mogelijk op de rand van het bad hoort op te roken.
De dames zijn minder stoer maar paraderen ‘onopvallend’ in hun bikini’s langs het zwembad.
Vandaag ik Alice naar huis gegaan. Een goed uitziende jongedame uit een van de noordelijke provincies. Ze heeft menig italiaanse man oogklachten bezorgd. Sommigen kregen namelijk ogen op steeltjes wanneer zij lag te zonnen en wanneer ze voorbij liep vielen hun ogen er bijna uit.
Alice, ze hield niet van mannen met geborduurde armen.
Stel je voor, je hebt een leuke man en dan zie je als je gaat zwemmen.
dan knap je toch af als je dat ziet. Een schat die Alice. Zo zouden er nog veel meer moeten zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane 2012

Drie weken vakantie en lekker uitrusten.

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2012

Verdwaald

05 Juli 2012

Ik vertrek

04 Juli 2012

Heidi

02 Juli 2012

Vreemde afko's

01 Juli 2012

Geen kampioen
Titus11

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 55799

Voorgaande reizen:

06 Mei 2023 - 08 Juni 2023

Vakantie 2023

10 Juni 2017 - 19 Juli 2017

Italie 2017

15 Mei 2016 - 03 Juli 2016

Italie 2016

14 Juni 2014 - 05 Juli 2014

Vakantie Tsjechië 2014

24 Augustus 2013 - 21 September 2013

Italië 2013

14 Oktober 2011 - 17 November 2011

Milaan

16 Juni 2011 - 06 Juli 0000

Vakantie 2012

15 Juni 2012 - 30 November -0001

Toscane 2012

Landen bezocht: