Landall - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Titus11 - WaarBenJij.nu Landall - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Titus11 - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Titus11

19 September 2013 | Nederland, Sevenum

Het is prachtig weer, de lucht is blauw. Om acht uur zijn we wakker en we hebben boven verwachting goed geslapen. Freiburg zou een leuke stad zijn. Gaan we of blijven we nog een dagje?
We blijven nog een dagje. Daarom kunnen we ons nog even omdraaien.
Toch kregen we in de loop van de ochtend een wat unheimisch gevoel. Het lijkt of we min of meer tussen de zigeuners terecht zijn gekomen. Het is misschien een gevoel en misschien hebben we wat vooroordelen maar het voelt niet prettig. Daarbij komt nu toch ook wat bewolking opzetten. Uiteindelijk hakken we de knoop door. We gaan toch verder en zien wel waar we uitkomen. De rit verloopt voorspoedig. Net over de grens met Nederland vinden we een camping.
Onderweg steken we ergens op. We parkeren naast een vrachtwagen met een enorme kist op de oplegger. De chauffeur zit in de cabine. Het blijkt dat hij niet eerder mag rijden dan vannacht om 1 uur ivm de grote lading. Hij moet naar Vlaardingen. De lading levert hem allemaal beperkingen op en ook in NL moet hij veel omwegen maken om op de plaats van bestemming te komen. De man blijft er ontzettend vrolijk onder.. We krijgen zijn krant van twee dagen geleden. Het ziet er allemaal romantisch uit maar vrachtwagenchauffeur is niet altijd een leuke baan denk ik.
Uiteindelijk komen we op de meest luxueuze camping van onze vakantie. Bij Landall Greenparks vinden we een plek voor een nacht. De grootste plek die we tot nu toe hebben gehad. Naast ons een caravan die nog aan de auto staat gekoppeld.
Het is echt voorbij. We kijken nog even wat voor weer het is in Arezzo. De vooruitzichten zijn daar nog dagenlang prachtig. Zonnetje zonnetje, 30 graden.
Hier is het koud. In de caravan is het 16.
We kijken terug op vier prachtige weken waarin we de meest mooie dingen hebben gezien. Van Giotto tot Leger, van slobberwijn tot topwijn, van zwembad tot Middellandse Zee en van 26 graden tot 34 graden. We mogen niet klagen.
Titus 11 was vier weken lang ons huisje. Iemand zei eens dat je woont in je badkamer. Dat ging voor ons niet op. Vier weken lang zaten we buiten en slechts twee keer hebben we binnen gezeten vanwege een bui. In Italië zijn we zeker nog niet uitgekeken. Naar Cinque Terre gaan we zeker nog eens terug.
Nog een paar dagen…dan loopt de wekker weer af en moeten we weer wachten op nieuwe avonturen met Titus11.