De koek is op - Reisverslag uit Radim, Tsjechische Republiek van Titus11 - WaarBenJij.nu De koek is op - Reisverslag uit Radim, Tsjechische Republiek van Titus11 - WaarBenJij.nu

De koek is op

Door: titus11

Blijf op de hoogte en volg Titus11

08 Juli 2011 | Tsjechische Republiek, Radim

Een rondreis gingen we maken. Bier en brouwerijen zouden een belangrijke plaats innemen deze keer. Vandaar de start in Bamberg. Dat schoot lekker op met vijf brouwerijen. Is Tsjechie is aantal beperkt tot één maar de producten hebben we goed tot hun recht laten komen.
Vandaag is dag 22 van onze vakantie. Het eind is in zicht. De luifel is al van de caravan af en wat ingepakt kon worden is ingepakt. Morgen vertrekken we naar Dresden om daar een nachtje over te blijven. Vandaar gaan we naar huis terug.
Vier campings hebben we bezocht. Twee in Duitsland en twee in Tsjechie. Uiteraard hebben we Baldovec aangedaan. Dat leverde een leuk weerzien op met onze oud vrienden. We zouden een paar dagen naar camping Na Vencove in Radim. Deze camping wordt sinds ongeveer vijf jaar gerund door plaatsgenoten van ons. De aanvankelijke twee tot drie dagen werden bijna twee weken. Hier hebben we het ontzettend naar ons zin gehad. We nemen morgen afscheid van onze buren Alma en Redmer hebben nog een weekje te gaan. Zij vertrekken morgen naar Vrchlabi om daar de hoogste top van het Reuzengebergte te beklimmen.
We hebben deze vakantie met heel veel mensen gesproken van Canadezen tot Zielsters,Limburgers tot Oekrainers. Leuke ontmoetingen die we niet snel zullen vergeten. Volgende week begint het normale leven weer. Dit is het laatste verslagje van deze reis. IK weet niet of er in Dresden ook wifi is en ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om de laptop tevoorschijn te halen vóór ik weer thuis ben. Iedereen die op de site heeft gereageerd wil ik hartelijk danken voor hun belangstelling. Tot een volgende keer als de Titus 11 weer op pad gaat naar onbekende bestemmingen.

• 09 Juli 2011 - 06:25

Joke:

hoi, ik kreeg het mailtje vrij laat en ik had nog geen moment gevonden om te kijken naar jullie verslag. maar vandaag dus wel! leuk! jullie gaan dus nog langs dresden. ik wens jullie en goede reis terug naar huis. een dikke kus van je zus