Dag 7: Fileleed - Reisverslag uit Monteciccardo, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu Dag 7: Fileleed - Reisverslag uit Monteciccardo, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu

Dag 7: Fileleed

Blijf op de hoogte en volg Titus11

17 Juni 2017 | Italië, Monteciccardo

In no time hadden we de boel aan de kant en rond een uur of tien gingen we rijden. Sarah zat eerder in de auto dan wij. Die had wel zin in de airco. Binnen 50 km zouden we weten of er meer schade was dan alleen de radiateur maar geen probleem. Na 100 ook niet. Dat voelde goed. Het liep voorspoedig tot Bologna. Van de ene file in de andere. Italië gaat naar zee zo leek het. Tot voorbij Rimini bleef het druk. Tegen 15.00 uur bereikten we onze bestemming naar een hoop geklim en gedraai in de laatste 10 km voor de camping. Er werd gewaarschuwd om niet de TomTom te volgen omdat je dan verkeerd uit zou komen. We hadden een prima routebeschrijving mee die ons precies op de goeie plek bracht. Overigens via de zelfde route als Tom had bedacht.
P6P is een mooie terrascamping waar we zelf een mooi plekje mochten uitzoeken. We wisten van het bestaan omdat Jan en Marijke hier waren geweest. Ook de ouders van Sanne waren hier dus we hadden goede referenties. Het eerste plekje wat we zagen leek ons prima. Het enige wat ontbrak was een stroompaal. Tijdens een rondje verder lopen zag ik op een paar plaatsen een stroomkabel hangen aan een tak. Toch maar even terug naar het eerste plekje om te zoeken naar de stroom. Verscholen in de struiken lag daar de kabel. Dit zou ons plekje worden. Een werkelijk fraaie plek met een panoramisch uitzicht. Na het installeren even naar de bar om in te schrijven. Daar raakt we aan de praat met mensen die uit Beverwijk bleken te komen. Ze kenden Els Duin . Wel grappig, zover weg en dan ben je bijna buren van de eerste de beste die je tegenkomt.
Op de camping organiseren ze gezamelijke maaltijden met gerechten uit de streek. Dat willen we meemaken en we hebben er geen spijt van gehad. Werkelijk heerlijk gegeten, het een nog lekkerder dan het ander. in een woord fantastisch. Complimenten voor de keukenbrigade van deze camping. Onder het eten ook weer bijzondere gesprekken gehad met medekampeerders. Grappig dat je dat wel doet op een camping maar als je ergens anders bent niet. Morgen hebben ze een brunch. WE hebben ons meteen aangemeld.
Eindelijk een nacht die niet zo heet is. In de heg achter ons lijkt een beest te lopen afgaande op het geritsel in de struiken. Het is groter dan een muis maar we zien niks gelukkig.