20 mei 2016, zesde dag - Reisverslag uit Bucine, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu 20 mei 2016, zesde dag - Reisverslag uit Bucine, Italië van Titus11 - WaarBenJij.nu

20 mei 2016, zesde dag

Blijf op de hoogte en volg Titus11

20 Mei 2016 | Italië, Bucine

Gisteren een eind gereden dus vandaag een dagje op de camping. Als Pelleboer nog had geleefd, dan had hij ongelijk gekregen. Het is de hele ochtend bewolkt geweest maar later op de dag kwamen er steeds meer blauwe stukken. Geen regen, dat dan weer niet. De temperatuur was ook wel redelijk zodat we de hele dag buiten hebben kunnen lezen. Het witte is er bij ons nu wel af. Het begint aardig te kleuren. Voor Saar was er een speelkameraadje. Helaas van korte duur. De mensen vertrokken vandaag. Wel hebben we voor het eerst deze vakantie even lekker met de bal kunnen gooien. Daarbij had Saar de pech dat er geen water in de buurt was om tussendoor even in te springen.
Mijn eerste boek heb ik uit. Een spannende Deense thriller. Het volgende boek uit de tas gehaald. Als we toch bezig zijn, dan maar gelijk doorlezen. Een verassend aardig boek van Femke Halsema. Je moet een beetje van politiek houden maar dan krijg je ook een aardig kijkje op het politieke bedrijf. Een aanradertje dus.
Vanavond hebben we gegeten in het restaurant naast de camping. Een goede Italiaan zou ik zeggen. Als je een keer echt lekker wilt eten…het is een eindje rijden maar dan heb je ook wat.
Voor morgen hebben we weer plannen voor leuke dingen. Eerst weer eens lekker uitslapen want het leven zonder wekker bevalt goed. Hoewel… vanmorgen was ik kwart over zeven wakker. Op zich geen probleem maar de hond merkt dat ook meteen en vindt het dan heel leuk om boven op ons te springen en ons enthousiast een goede morgen te wensen.