Kovvie, kold en kloaverjazzen - Reisverslag uit Radim, Tsjechische Republiek van Titus11 - WaarBenJij.nu Kovvie, kold en kloaverjazzen - Reisverslag uit Radim, Tsjechische Republiek van Titus11 - WaarBenJij.nu

Kovvie, kold en kloaverjazzen

Door: titus11

Blijf op de hoogte en volg Titus11

03 Juli 2011 | Tsjechische Republiek, Radim

Wie haren mekander nog nooit zain, moar nou kommen wie al n week bie mekoar over vlour.
’t Klikte doadelijk. Wie haren baaide zulfde vlaggetje op sleurhut. De eerste oavond vruigen ze of wie bezwoar hadden dat ze mit ons meegoan om woarargens te eten. Wie haaren mazzel en kon mit hun mitrieden. Hond kon ook nog mit en doar ging ‘t hin. Redmer ree, dat was makkelk. Toun we dat wizzen wazze de pineut en mos hai aldeur rieden as we aargens veur vreterij hin gingen.
De wichter kon het ook goud mit elkander vinden. Duurde nait laang of d’r mos kloaverjast worden. Dat leek de boys ook wel wat tou moar dat duurde nait laang. De wichter speulden de steerns van de hemel en al snel stonden de jongens met drei-nul achter.
Wie hebben nog nait zo kolt had als vandoag en zitten de haile dag al in kantine te koarten. Gait nait goud met de wichter. Ze hebben al drei boompkes verloren. Jongens bin der bliede mit. De wichter kin gaud tegen heur verlais moar ze bin wel een beetje flauw van spelletje.
Ik heb nog een sms stuurt noar mien moeke. Zai vertelde dat ze de familie van Alma uit Waaiwert wel kon.
Straks goan we weer aargens eten. As eten op is goan we ok nog even noar ‘t kermis in dorp hier. Nou stop ik d’r mit want tis mie te stoer om in dialect te schrieven als je de toal nait echt kinnen.
As ain ons kin vertellen hou het wel mot dan stuurde moar een berichtje.

• 04 Juli 2011 - 19:36

Leny:

ik vind het geweldig dat gronings,kan het niet schrijven maar goed lezen. ben de zus van Redmer.